כלי גינון נטענים לעולם ירוק יותר

כלי גינון מקצועיים ידועים ברעש ובזיהום הרב שהם עושים. בעבר, כלי גינון רבים עבדו על דלק מה שגרם לרעש מנוע חזק, זיהום רב וריח לא נעים. שנים לאחר מכן כלי הגינון הפכו חשמליים וכך טובים יותר לסביבה, אך הייתה בעיה משמעותית במקרה הזה, הם היו פחות ניידים בגלל הצורך בחיבור לחשמל והטכנולוגיה של הסוללות לא סיפקה מספיק אנרגיה. כיום ישנם בשוק כלי גינון חשמליים העובדים על סוללות נטענות ונותנים פתרון לקשיי העבודה עם הכלים הישנים.

 

מהם היתרונות של כלי גינון נטענים?

טובים לטבע- כלי גינון נטענים הם חלופה חזקה ולא מזהמת של כלי גינון ישנים שעבדו על דלק ופלטו חומרים רעילים אל האוויר. כלי גינון נטענים שומרים על הטבע כפליים גם בתפקידם ככלי גינון וגם בהיותם משתמשים בחומרים שאינם רעילים לטבע ולסובבים.

 

חסכוניים – הידעתם? סוללה אחת מספיקה ל 2-3 שנים בלי לרכוש דלק. נוסף על כך, לא צריך לקנות סוללה לכל כלי וניתן להחליף את הסוללה בין הכלים השונים. אמנם הקנייה הראשונית יקרה מאוד אך לטווח הארוך יש רווח רב בשימוש בכלים נטענים.

 

קלים לתחזוק – יותר לא צריך ללכת לתחנת דלק למלא את המנוע של המכשיר, לא צריך להחליף פילטרים, לרוקן, לנקות, שמן מים. התחזוקה השוטפת של כלי גינון נטענים היא מינימלית ביותר ומאפשרת לכם לעבוד בקלות ויעילות.

 

נוחות – טכנולוגיה חדשה מאפשרת סוללות חזקות ביותר אך לא כבדות מאפשרות נוחות מירבית. איזה כיף שאפשר גם לשמור על הטבע, לשמור על הגב וגם לא להיות מחובר לקירות בשביל החשמל.

 

שקטים – עם כל הרעשים סביבנו כולנו רוצים קצת שקט. כלי הגינון הם חזקים אך גם שקטים מאוד מה שמאפשר לעבוד ברוב שעות היום בלי להטריד את השכנים.

 

ריח אדמה – ריח הדשא אחריי כיסוח דשא הוא אחד הריחות הנעימים ביותר, חבל להרוס אותו עם ריח בנזין חזק. כלי גינון נטענים משאירים את הריחות הרעים בעבר ונותנים לטבע לבשם את הסביבה.

 

אילו כלי גינון נטענים יש בשוק?

בשוק תוכלו למצוא מפוח עלים, מכסחות דשא, מגזמות, חרמשים ומסורים. ישנם חברות רבות אשר מייצרות כלי גינון נטענים לגננים מקצועיים וחובבים כאחד.

 

אם עדיין לא הכרתם, כדאי שתכירו את חברת Ego Power. חברת אגו מייצרת בעצמה את כל חלקי כלי הגינון. חברת אגו פאוור בעלת מגוון עשיר של כלי גינון נטענים המתאימים לכל אחד ולכל מטרה כך שתוכלו למצוא בדיוק את מה שחיפשתי ובתקציב המתאים.

 

מומלץ לפני רכישה של כלי גינון נטענים להתייעץ עם מומחים להתאמה מרבית של כלי הגינון לצרכיכם ולכן תוכלו לפנות אל המומחים של אגו פאוור לקבלת ייעוץ מקצועי בכל זמן. למידע על כלי גינון נטענים לחצו כאן.

 

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו