בעלי כלבים אוהבים לשאול, "מה האוכל היבש הכי טוב בשוק?"

אך לצערנו, דעות שנויות במחלוקת, שיווק קלוקל ואלפי מותגים לבחור מהם הופכים את החיפוש אחר האוכל ללברדור גזעי שלנו לאתגר של ממש.

אז… בשביל להקל עליכם את החיפושים, עשינו עבורכם את המחקר והבנו סוף סוף איך לבחור את סוג האוכל הטוב ביותר עבור הכלב שלכם, גם מבחינת הערכים התזונתיים שישמרו עליו בריא וחזק, גם מבחינת מחיר, וגם מבחינת הטעם – אך כמובן הטעם של כלבים משתנה ולא כל הכלבים יאהבו את אותו האוכל, לכן גם חשוב לקחת זאת בחשבון כדי שלא נתקע עם 60 ק"ג של אוכל לכלבים בבית.

אז כשנגשים לבחור אוכל חדש לכלב, קודם נסתכל על הערכים התזונתיים, כך נדע אם האוכל מבוסס בשר או שהוא צמחי, אוכל לכלבים על בסיס בשר יהיה מורכב לרוב מעוף, דגים או טלה. כשהאוכל צמחי התזונה לרוב מגיעה ממרכיבים כמו תירס, או אורז. כמו שאמרנו כל כלב יעדיף משהו אחר, אך חשוב שהאוכל יהיה עשיר בחלבון, ומרכיביו העיקריים יהיו בשר.

עכשיו כשהבנו את העיקרון נוכל לרדת לרזולוציות שיאפשרו לנו לבחור מזון טוב באמת.
איזה בשר? נקח דווקא את המותג שמציין איזה סוג של בשר נמצא בפנים, כשממש ניתן לראות על האריזה בקר, עוף או טלה. אלו הם המרכיבים העיקריים במזון לכלבים. בין היתר המרכיבים יהיו גם כמה שנרצה להתרחק מהם, כמו צבעי מאכל (הידעת? רוב הכלבים רואים בשחור לבן), סוכר, וכמות מלח גבוהה, בנוסף גם חומרים משמרים עם שמות כמו פרופילן ואתוקיסקווין.

אורגני? זה שרשום אורגני על האריזה לרוב יאמר שאפשר לסמוך על החברה הזו, מכיוון שזה אומר שהאוכל לא מכיל אנטיביוטיקה, חומרים רעילים או הורמונים סינתטיים למיניהם, שעלולים להזיק לבריאות הכלב שלכם, ומאחר שהאוכל אורגני הוא אינו עובר איזשהו סוג של הנדסת מזון, טיפ שכדאי גם לנו לדבוק בו לפעמים.

לא אלאה אתכם בתוצאות הבדיקה הרחבות, אך האוכל הטוב ביותר שמצאנו עבור הלברדור שלנו הוא JOSERA, שמכיל את כל המרכיבים שאוכל צריך.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו