איזה ציוד תכלול מערכת לגידול ביתי

ערכת גידול ביתית של קנאביס, למשל כזו שניתן לעשות בה שימוש לצורך גידול קנאביס ביתי או לחלופין לכל סוג של אחר של צמח שדורש תנאי גידול מבוקרים ויכולת בקרה מתמשכת והפרדה בין שעות לילה ליום ושאר מאפיינים מתקדמים יחסית של בקרה ושליטה בתנאי סביבת הגידול. כאשר מדברים על ערכת גידול ביתי, שנקראת גם בשם "מערכת גידול ביתי", לרוב מדובר על אסופה של כמה מאפיינים עיקריים, שאלו המרכזיים שבהם:

 

אוהל גידול – החלק הראשון והעיקרי של כל מערכת גידול הוא אוהל גידול, אשר בתוכו תורכב לאחר מכן כל המערכת. גודל האוהל שתבחרו יהיה אחד האלמנטים העיקריים שיכולים להגביל את התפתחות הצמחים, מה שיכול להיות משמעותי במיוחד במקרה של גידול קנאביס ביתי אשר נשפט בין היתר בהשקעה לעומת התשואה של הפרחים שמופקת בסוף התהליך. לכן, חשוב לא להתפשר על הגודל ובדרך כלל לשאוף לניצול מקסימלי של החלל הקיים בבית אשר בתוכו יוקם האוהל, בכדי לאפשר לצמחים אשר בתוך האוהל לגדול למקסימום האפשרי ולא להיות מוגבלים בצורה שאינה נדרשת בגדר חובה מפאת גודל החלל של הבית עצמו.

 

תאורת גידול – האלמנט שככל הנראה רבים יגדירו בתור החשוב ביותר בתוך מערכת הגידול הוא התאורה, שאחראית לספק לצמחים כמעט את כל מה שהם צריכים כדי לקיים פוטוסינתזה ולגדול, בין היתר אור וחום. תאורה לא נכונה, כלומר כזו שאינה מתאימה באמת לחלל שלכם או לפוטנציאל שאתם יכולים להפיק ממנו לשם השגה של המטרה שהגדרתם עבורו, עלולה לפגוע מאד ביכולת שלכם להגיע למקסימום ובכך להבין עד כמה אתם באמת זקוקים לכמות מסוימת של מקום או משאבים כדי לגדל כמות מסוימת של צמחים. לא יודעים לבחור את התאורה שאתם צריכים? כדאי שתשאירו את זה למומחים שלנו כאן ברשת "ירוק הביתה".

 

מצע גידול ובסיס המערכת – כל צמח שתרצו לגדל בבית שלכם צריך לגדל על מצע כלשהו, שיכול להיות מצע אדמה רגיל או מצע הידרופוני מנותק ומתקדם ממגוון סוגים. כל או כך, אתם צריכים להחליט באיזה סוג של עציץ או מערכת עציצים יגדלו הצמחים שלכם, בהתאם לתנאים שאתם יכולים לספק ובהתאם לתקציב שאתם רוצים להשקיע במערכת הגידול. לאחר שתבינו ביחד עם המומחים שלנו לאיזה מצע גידול אתם זקוקים או יותר נכון באיזה מצע גידול הכי כדאי לכם להשתמש כדי להפיק את המרב מהמערכת שלכם.

 

דשנים, תוספים ושאר ירקות – מלבד החלקים הבסיסיים של המערכת, ישנם עוד הרבה מאד תוספים שאפשר למנות, כאשר במקרה של גידול קנאביס ביתי אפשר לכתוב ספר שלם רק על תוספי פריחה וצמיחה. מגדלים "רציניים" יגידו לכם שהאיכות של היבול הסופי תלויה במידה משמעותית במתכון המושלם של תוספים וחומרי תזונה, ביולוגיים או כימיים, שניתנים לצמחים, ולכן חשוב לקחת תחום זה ברצינות מספקת ובכבוד הראוי. מלבד חומרי תזונה ותוספי פריחה או צמיחה, כדאי להתייעץ עם המומחים בחנות גידול הצמחים אליה בחרתם לפנות לצורך רכישת הציוד, במטרה להתאים את כל האלמנטים הנוספים של מערכת הגידול לצרכים שלכם ולא לבזבז תקציב מיותר.

 

לאחר שהבנתם את הצרכים הבסיסיים שלכם, ביצעתם מדידה של החלל בו אתם מתכוונים להקים את מערכת הגידול ובחרתם את פריטי הציוד שצוינו כאן למעלה ברשימה, אתם יכולים ככל הנראה להתחיל את הדרך שלכם ולפנות כבר עכשיו למומחים שלנו. אצלנו ברשת "ירוק הביתה" תקבלו בקלות וביעילות את כל המידע שאתם צריכים כולל שירות מלא של התאמת מערכת הגידול שאתם צריכים לכל הרצונות, הצרכים והמשאבים שלכם, כדי שלכם לא יישאר כלום לעשות מלבד להתחיל לגדל וליהנות.

 

מאמר זה נכתב על ידי ירוק הביתה – המגוון הגדול המתקדם והחדשני ביותר בשוק ההידרופוניקה ממיטב היצרנים בארץ ובעולם.

 

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו