פרסום כתבה ב-ynet

פרסום כתבה ב- YNET לקידום העסק

רוצים לפרסם את העסק או את האתר שלכם באתר התוכן והחדשות המוביל בישראל? במדריך הבא תקבלו את כל המידע שאתם צריכים בכדי שתוכלו להתחיל את תהליך הפרסום. למעשה, ynet הוא אתר התוכן והחדשות המוביל בישראל ואליו נכנסים למעלה מ- 700,000 גולשים ביום ! זה נתון מטורף! זה אומר שכמעט בכל רגע נתון יש אלפי גולשים בתוך האתר הצורכים ממנו מידע. המידע הזה יכול להיות אתם. כל מה שאתם צריכים הוא קצת השקעה ואתם בתוך אחד האתרים הכי מובילים בישראל. באתר ynet מתפרסמים מדי יום עשרות ולפעמים אפילו מאות מאמרי דעה, תחקירים, פרשנויות, כתבות חדשותיות, כתבות צבע, כתבות מגזין ועוד בשלל תחומים ונושאים. פרסום כתבה בynet הוא דרך מדהימה לחשוף את העסק שלכם לקהל יעד אדיר ורלוונטי. בנוסף, האתר ynet מציע פלטפורמת פרסום מדהימה הם שטחי פרסום, אופציה לפרסם באנרים, מאמרי תוכן ועוד.

פרסום כתבה ב-ynet

פרסום כתבה בynet מתאים לכל מי שרוצה לחשוף שירות, מוצר, עסק, מסר או רעיון לכמות גדולה של אנשים בו זמנית. פרסום כתבה בynet מתאים לכל מי שרוצה לקדם את העסק שלו בגוגל ולדחוף את תוצאות החיפוש קדימה במנוע. פרסום כתבה בynet מתאים לכל מי שרוצה ליצור רושם חיובי טוב על העסק שלו דרך כתבה ממומנת.

פרסום כתבה ב-ynet למה זה טוב?

פרסום מאמרים באתר של YNET

פרסום כתבה ב-ynet לא רק חושף את המודעה שלכם בפני קהל יעד מגוון וגדול. יש גולשים שאפילו נכנסים לאתר בין 3-6 פעמים ביום ונמצאים בו בין 40-60 דקות בממוצע שזה המון. מדובר בזמן שהייה הכי גבוה בהשוואה לאתרי רשת אחרים בישראל. האתר נחשב לותיק, חזק וקבלת קישורים מהאתר הזה ישירות לאתר שלכם יכול לחשוף אתכם לעשרות אם לא מאות אלפי גולשים. בנוסף, לאתר ynet יש את מנגנון הטוקבקים הענק שמייצר אלפי תגובות בכל יום. התגובות הללו בעצם מובילות לכך שרמת הנאמנות של הגולשים עולה ולכן האתר ynet נחשב לאתר אמין. זה חשוב גם לתהליך הקידום האורגני אבל בעיקר לזה שהגולשים שייחשפו לכתבה שלכם יבינו שמדובר בעסק רציני ואמין. בנוסף, פרסום כתבה בynet מאפשרת לפלח ולמקד את קהל היעד אליו אתם רוצים לפנות על ידי פרסום באחד מערוצי התוכן שיש באתר. כ-80% מהגולשים שמגיעים לאתר ממשיכים ועוברים מדף הבית לערוצים אחרים בו העוסקים בתחומים שונים ומגוונים כמו ספורט, תזונה, תיירות ואוכל, יחסים, צרכנות, מעורבות, נדל“ן, דעות, יהדות, קריירה, קניות וצרכנות, מחשבים וטכנולוגיה, מדע ורפואה, חדשנות וגאדג‘טים, תרבות אמנות, חדשות, רכב, נוער, משחקים, עיצוב, אופנה ועוד. בנוסף, האתר מציע מגוון של שירותים בלעדיים לגולשים כמו למשל מזג אוויר עדכני, מוספים, בלייזר, אסטרולוגיה, פרוגי, פרויקטים, לימודים, בעלי מקצוע, ביטוחים, דורשים ועוד.

מי קהל היעד של האתר ynet?

קהל היעד של אתר התוכן והחדשות המוביל בישראל ynet הוא אנשים בגילאי 18-55 עם רמת הכנסה ממוצעת ומעלה.

איך מפרסמים כתבה באתר ynet?

יש כמה דרכים לפרסם כתבה באתר ynet. דרך אחת היא לפנות למערכת הפרסום של האתר ולחכות להבין איך זה בדיוק עובד. זה מאוד תלוי איפה אתם רוצים שהכתבה תופיע ומי יכתוב לכם אותה. דרך נוספת לפרסם כתבה בynet היא על ידי פניה לחברות פרסום ויחסי ציבור אשר מפרסמות תכנית, כתבות ומאמרים באתרים מובילים כמו  ynet. החברה תדאג גם לכתיבת התוכן, גם לתקשורת מול המערכת של  ynet וגם לפרסום של הכתבה כולל הוצאת קישורים ממנה.

אילו סוגים של כתבות ופרסומים אפשר להעלות באתר ynet?

כמה עולה לפרסם מאמר באתר YNET

קיימים שני סוגים עיקריים של תוכן שאפשר להעלות באתר ynet. האחד הוא קמפיין באנרים ברחבי האתר כולו או בעמודים ספציפיים שבוחרים מראש. השני הוא תוכן שיווקי. הבאנרים יכולים להיות מפורסמים בכל מיני עמודים שאנו בוחרים כולל חשיפה אדירה בעמוד הבית. באמצעות פרסום באתר ynet ניתן לפלח את קהלי היעד שלנו לפי גיל, תחומי עניין, מגדר ולפרסם בעמודי הרלוונטיים. למשל, אם קהל היעד שלכם הוא גברים בגיל 40 ניתן לפרסם בעמודים כמו נדל“ן, בורסה, כלכלה, דיגיטל, ספורט ועוד. לעומת זאת אם קהל היעד שלכם הוא ילדות בנות 12-17 ניתן לפרסם את הבאנרים בעמודים כמו רכילות, חופש, אוכל וספורט. כאמור, האופציה השני לפרסם באתר ynet היא באמצעות הכנסת מסרים פרסומיים כחלק בלתי נפרד מהתוכן שמתפרסם באתר על בסיס יומי. אנו יכולים לפרסם כתבה או כתבות תוכן על ידנו ולספר על היתרונות והפתרונות שהעסק או המוצר שמייצג את העסק נותן. הכתבה תופיע בחלק של המדור תחת תוכן מקודם באתר ynet והיא נחשבת לכתבה אותנטית לגמרי, רק שהיא תפורסם כתוכן מקודם. בתוך המאמרים והכתבות הללו אנו יכולים לשלב קישורים חיצוניים שיובילו את הגולשים לתוך האתר או לתוך עמוד נחיתה ואפילו לשלב תמונות וסטרטוני וידיאו. באופן כזה, גוגל סורק את המאמר ואת הקישורים באחד האתרים הכי גדולים ומובילים בישראל, מה שתורם לתהליך הקידום האורגני של האתר שלכם בגוגל.

לסיכום, פרסום כתבה ב- ynet יתרונות:

  • פרסום כתבה בynet עוזר לנו להגיע לקשת רחבה של קהלי יעד עם אופציה למקד את הקהל על פי הקטגוריה שבה אתם רוצים לפרסם את העסק שלכם.
  • פרסום כתבה בynet הוא אפקטיבי, יעיל המגיע באופן ממוקד ומהיר לגולשים באתר.
  • פרסום כתבה בynet מביא לתוצאות מיידיות
  • כל קטגוריה הנמצאת בתוך האתר ynet מהווה פלטפורמה שיווקית בפני עצמה
  • האתר ynet מוגדר בתור עמוד הבית של מאות אלפי גולשים בישראל
  • האתר ynet נחשב לאתר מוביל וסמכותי, לכן התוכן בו נתפס כאמין ואיכותי בפני הגולשים מה שתורם רבות לאמינות המותג או העסק שלנו.
שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו