מדוע כדאי להיעזר בגנן לגינה שלכם

מאת מומחי אתר www.t.co.il

 

אחד החלומות של ישראלים רבים הוא שתהיה להם גינה יפהפייה סביב הבית אם מדובר בבית פרטי, דירת גן או לחלופין גינה במרפסת גדולה הצמודה לדירה. עם זאת רבים מהישראלים אינם יכולים כיצד לטפח את הגינה ובמקרים רבים גם אין להם זמן לכך.

 

גנן מקצועי עבור הגינה הביתית

 

מי שלמד גינון בקורס מקצועי או למד בעצמו מקצוע זה לאור עבודה של שנים רבות בתחום זה, הוא בעל ידע רב ולכן הוא יודע כיצד לטפל בכל מרחב הגינה.

אם מדובר בבית חדש, גנן מומלץ באשדוד למשל מוציא אל הפועל את התוכנית של מעצב הגינות. הוא שותל את העצים במיקומים שנקבעו עבורם. שותל שיחים, שרכים, פרחים ועוד במקומות שנקבעו להם על ההתאמה לכל פינת חמד לפי הימצאותו של האור וחוזקה של השמש, כדי שהפרחים לא ייהרסו.

 

לוח הזמנים בגינה

 

הגננים המקצועיים יודעים בדיוק מתי לשתול כל סוג של שתיל לפי ההתאמה שלו לעונות השנה. אם יש לשתול פרח מסוים בחורף, זה מה שהוא יבצע. לעומת זאת אדם שאינו מקצוען כמו לדוגמה בעל הנכס, הוא ישתול אותו בכל עונה כולל בקיץ החם, אך הפרחים הללו לא יצמחו אלא להפך יקמלו תוך פרק זמן קצר וכך חוסר המומחיות של בעל הנכס עלתה כסף שלמעשה נזרק לפח.

מעבר לכך הגנן יודע אילו שתילים כדאי לשתול במיקום שיש צל, אילו שתילים אחרים אפשר לשתול במקום בו יש שמש חזקה בכל יום בצהרים. לכן כאשר נעזרים בגנן מנוסה, הוא מגיע אחת לכמה ימים על פי הסיכום עם הלקוח והגינה מטופחת תמיד ודבר זה גורם אושר רב לכל בני המשפחה וגם לאורחים.

 

עבודות בגינה

 

מי שמעוניין להיכנס לעניינים ולטפח בעצמו את הגינה שלו צריך להביא בחשבון שיהיה עליו לרכוש הרבה מאד ציוד כמו כלי גינה, אביזרים שונים, מכסחת דשא, חומרים כמו דשנים ועוד. מדובר בעלויות מאד גבוהות של אלפי שקלים ומעבר לכך בשוטף יהיה צורך לרכוש צמחיה, שתילים וכלי גינה נוספים.

כאשר נעזרים בגנן מנוסה הוא מביא אתו א כל הציוד שלו, הוא זה שקונה את השתילים ממשתלות שהוא סומך על איכות העבודה שלהם ולכן אין לבעל הנכס הוצאות נלוות מלבד העלות עבור שירותי הגינון של הגנן ופריטים בסיסיים שהוא רוכש כמו דשן ושתילים מעת לעת.

 

בחירת גנן מעולה

 

ההמלצה היא לשכור את שירותיו של גנן מקומי בבאר שבע למשל, כיוון שהוא נמצא כל הזמן בסביבה וזמין לטיפול בגינה. חשוב לקבל עליו חוות דעת הן ממכרים וחברים והן מהאינטרנט אם קיימת ממנו שביעות רצון רוחבית או שיש גם דיס המלצות של לקוחות.

כמו כן רצוי לראות פיזית גינות שהגנן הספציפי מטפל בהן כדי לראות את אופן הביצוע שלו, את ההשקעה ובעיקר את המקצועיות. מי שמבצע עבודה בטיב מעולה ופועל בנחישות, כדי להספיק ולבצע את כל המטלות באופן מושלם בכל הגעה לביתו של הלקוח.

כאשר לא מדובר בגינה חדשה, כדאי לקבל מהגנן רעיונות כמו אילו פרחים כדאי לשתול, אילו שרכים כדאי להציב על הגדרות כדי לשפר באופן ניכר את הנראות החיצונית של המבנה ושל כל הגינה אשר ממוקמת בחלק הקדמי של החצר ולעיתים גם בחלקה האחורי.

 

 

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו