בריכות גינה – מדוע משתלם להשקיע בהן

יותר ויותר ישראלים בוחרים בשנים האחרונות להתקין בריכה בחצר או בגינה של ביתם. אם בעבר, בריכה היתה נחשבת למוצר אשר מיועד לבעלי יכולות כלכליות גבוהות, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא לא מעט ישראלים אשר מוכנים ויכולים להשקיע בהתקנת בריכה בגינה.

אחד ההסברים לכך הוא, בריכות גינה כיום אינן דורשות שינויים משמעותיים בשטח. בעבר, היה צורך לחפור בור ולבנות בתוכו את הבריכה, דבר שדרש גם שטח משמעותי וגם משאבים רלוונטיים. היום אפשר להשתמש בבריכות מסוגים שונים, כולל בריכות אינטקס, אשר מותקנות מעל פני השטח. אין צורך לבצע שינויים מסיביים בשטח הגינה או החצר וניתן להתקין את הבריכה בכל מקום.

כיצד מתכננים התקנת בריכה בצורה נכונה

על מנת להתקין בריכות גינה בצורה נכונה, יש לבחון תחילה את גודל השטח שעומד לרשותנו, ואיזה חלק ממנו אנחנו יכולים לספק לצורך בניית הבריכה. אין טעם לבנות בריכה על שטח קטן ומצומצם, שכן אז אנחנו לא נהנה ממנה. מצד שני, אין גם צורך להשתמש בכל השטח שעומד לרשותנו בחצר או בגינה, בהחלט יכולים להסתפק בחלק ממנו.

מעבר לכך, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, איזה שימוש אנחנו רוצים לעשות בבריכה, האם היא מיועדת לשחייה או לדברים אחרים. אופי השימוש ישפיע גם על גודל השטח המיועד לגינה, אך מעבר לכך, הוא ישפיע גם על מבנה ואופי הבריכה באופן כללי. בכל מקרה, צריך להדגיש, גם אם הבריכה אינה מיועדת לשחייה, חשוב להקפיד שכל התנאים לכך יתמלאו, אם נחליט בעתיד כן להשתמש בה לצורך זה.

נקודה חשובה נוספת, בריכות גינה כוללות מערכות שונות, בין אם מדובר במערכות מים, מערכות ניקוי, וכן מסביב לבריכה צריכות להיות מותקנות מערכות מותאמות לצורכי בטיחות. חשוב להקפיד שיש לנו את האפשרות לבנות ולהתקין מערכות אלו בצורה אפקטיבית ונכונה.

מדוע משתלם להתקין בריכה בגינה?

על פניו התשובה לשאלה זו פשוטה. כשבוחרים להתקין בריכה בגינה, אנחנו חוסכים לעצמנו את הצורך לעשות מנוי בבריכה ציבורית וללכת אליה בכל פעם כשאנחנו רוצים לשחות. עומדת לרשותנו בריכה פרטית, אישית, בה אנחנו יכולים לעשות שימוש מתי שאנחנו רוצים, כמה שאנחנו רוצים.

אך מעבר לכך, יש יתרונות נוספים בהתקנת בריכות גינה. ראשית, זה משפר באופן ניכר את איכות החיים במקום. זה מוסיף לנו אפשרות נוספת לפעילות ספורטיבית או פעילויות אחרות. אם השטח מסביב לבריכה מספיק גדול, אנחנו יכולים לייצר סביבו אירועים מסוגים שונים, שהבריכה היא חלק מהם.

כמו כן, הבריכה יכולה לשפר באופן ניכר את ערך המקום. אומנם אנחנו יכולים לבחור ולהעביר את הבריכה אל בית מגורינו החדש, במידה ונחליט לעזוב את המקום, אך אנחנו יכולים גם להציע אותו למכירה לצד המבנה, ובכך לעלות את ערך הנכס.

שתפו פוסט זה
התקשרו עכשיו